Časté dotazy:
- Bude zřízení přípojky u mě doma možné?
- Můžete se podívat na mapu pokrytí nebo zavolat a my bezplatně přijedeme a okoukneme, zda-li je možné přípojku uskutečnit
- Jak dlouho trvá běžná instalace?
- Doba instalace záleží na její složitosti, většinou jde o hodinu, maximálně dvě.
- Nejdříve vám nainstalujeme anténu, zpravidla na střechu na tyč k dalším anténám nebo na komín. Od ní povede kabel k napájení do domu a odtud povede kabel do routeru nebo rovnou do počítače.
- Co dělat, když mi přestane jít internet?
- Jako první zkuste odpojit napájení antény(malá černá krabička) asi na deset vteřin a poté zapnout, následně proveďte to samé s routerem. Pokud ani jedno nepomůže, zavolejte nám prosím a problém budeme ihned řešit.
- Za jak dlouho od nahlášení budu moci být připojen?
- Jakmile nám zavoláte, je možné provést přípojku do druhého dne.
- Používáte datové omezení internetu FUP?
- Všechen námi poskytovaný internet je bez datového omezení.
- Musím mít k připojení router?
- Router není potřeba, kabel od antény je možný zavést rovnou do počítače nebo notebooku.
- Kolik budu platit za běžné servisy?
- Pokud půjde o chybu na naší straně, jako třeba vadný router ihned po instalaci, problém na anténě nebo závady na kabelu, servis provádíme zdarma.
- Nabízíte veřejné IP adresy?
- Ano, veřejnou adresu vám rádi poskytneme.
- Co vše budu muset platit při připojení?
- Záleží na tarifu, který si vyberete, čím vyšší tarif, tím méně budete platit za instalaci. Ceny tarifů jsou na kartě "tarify" a ceny instalací na kartě "instalace připojení." Například při měsíční platbě 500kč vás bude stát instalace pouze 1kč. Pokud budete potřebovat router, rádi vám nějaký prodáme.
- Kolik mě bude router stát?
- Routerů máme celou řadu, ceny jsou od 390kč do několika tisíc.
- Můžu si koupit router sám a nechat si ho od vás jen nakonfigurovat?
- Ano, to je samozřejmě možné.
- Co vše budu muset podepsat?
- Pokud budete potřebovat zapůjčit anténu(rodinné domy), podepisuje se dvouletá smlouva a předávací protokol o anténě, který říká, že po dobu trvání smlouvy je anténa naše (pokud se s ní něco stane, vyměníme vám ji za naše náklady). Pokud bydlíte v námi zasíťovaném bytovém domě, pouze zaplatíte natažený kabel k vám (několik desítek korun) a podepíšete smlouvu na dobu neurčitou s dvouměsíční výpovědní lhůtou.
- Pokud podepíši dvouletou smlouvu, ale rozmyslím si to, co lze dělat?
- Do 14 dnů od podepsání smlouvy lze od kontraktu odstoupit.
- Je možné získat nějaké výhody, když přecházím od jiného poskytovatele?
- Pokud již vlastníte anténu, a technik usoudí, že je možné ji použít a máte natažený kabel, nebudete platit instalační poplatek a po dobu trvání výpovědní lhůty s vašim minulým poskytovatelem (zpravidla 1 až 3 měsíce) vám necháme internet zdarma.
- Co když zapomenu zaplatit?
- Pokud nezaplatíte za internet, do 14 dnů po splatnosti vám bude poslán upozorňovací email. Po dvaceti dnech se začne ukazovat v prohlížeči upozornění. Po 30 dnech bude služba pozastavena. Pět dní po pozastavení následuje upomínka dopisem, která je zpoplatněna částkou 50 Kč. Do patnácti dnů od pozastavení služby vám bude poslána upomínka druhá v ceně 500 Kč jako dopis do vlastní ruky a bude vám kompletně zrušena služba. Po třiceti dnech od odpojení služby bude případ předán firmě EOS a dlužná částka se bude navyšovat podle jejich podmínek. Pokud vám bude zrušena služba a následně zaplatíte celou dlužnou částku a budete ji chtít znovu zprovoznit, budete platit poplatek 200 Kč.
V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na číslech 744 484 150 nebo 737 135 632.
|
|