VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ
DATOVÝCH A TELEKOMUNIKAČNÍCH SLUŽEB
Platnost a účinnost: 2006 až
2015
Vymezení základních pojmů: Poskytovatel služby
Jiří Zvoníček specializovaný maloobchod,
bezdrátový
vysokorychlostní internet
Strozziho 1832
Hořice 508 01
IČ: 73646466
DIČ:
CZ8309053170
Telefon:
774484150
E-mail: info@lb-net.cz
Uživatel služby
- fyzická nebo právnická osoba způsobilá k právním úkonům, která uzavře smlouvu
s poskytovatelem služby a přistoupí na ustanovení těchto podmínek.
Pro účely těchto podmínek a smlouvy platí následující definice základních
pojmů:
1. Odpovědný zástupce uživatele - osoba oprávněná k uzavírání a provádění změn
smluv v oblasti služeb nabízených
2. Pověřený pracovník - pracovník, jenž v jednáních s poskytovatelem
zprostředkovává styk uživatele s poskytovatelem a na jehož adresu zasílá
poskytovatel veškerou korespondenci
3. Technicky způsobilý zástupce uživatele - osoba na straně uživatele, která je
při zprovozňování a provozu služby určena k zajištění potřebné součinnosti
(např. zabezpečení přístupu k propůjčenému, resp. zakoupenému zařízení,
telekomunikačním rozvodům a do prostor požadované instalace, identifikace
funkčnosti koncového zařízení a případných závad)
4. Subdodavatel - třetí strana, jež pro účely plnění této smlouvy vykonává
některé práce a výkony plynoucí ze smluvního vztahu mezi ním a
poskytovatelem
5. Aktivace služby - okamžik, kdy došlo ze strany poskytovatele ke zprovoznění
uživatelem objednané služby
Předmět smlouvy
1. Předmětem smlouvy je závazek poskytovatele poskytovat služby při dodržení
podmínek a technických parametrů, uvedených v této specifikaci a závazek
uživatele za tyto služby zaplatit.
2. Součástí smlouvy se stávají i další přílohy, veškeré písemné dodatky k této
smlouvě uzavřené v období po podpisu smlouvy za účelem doplnění nebo změny
smluvních podmínek a technických parametrů, pokud budou řádně označeny jako
součást dané smlouvy.
3. Veškeré údaje uvedené ve smlouvě (včetně příloh a dodatků) jsou pro obě
smluvní strany závazné.
4. Předmětem smlouvy není dodávka a montáž mikrovlnného kompletu , kterým je
předmět smlouvy technicky realizován. Komplet si zajistí uživatel sám na
vlastní náklad.
Závazky poskytovatele:
1. Poskytovatel poskytuje uživateli služby v rozsahu a za podmínek uvedených ve
smlouvě.
2. Poskytovatel je povinen odstraňovat případné závady ,které se při
poskytování služby projeví, přičemž je oprávněn užívat i plnění subdodavatelů.
Uživatel je povinen zajistit po předchozím ústním upozornění bezodkladnou
dosažitelnost způsobilé osoby uživatele ke vstupu do prostor uživatele. Pokud
uživatel nezajistí nutnou součinnost či tak učiní v prodlení, poskytovatel může
odepřít uživateli vrácení poměrné části měsíčních úhrad a poplatků.
3. Poskytovatel se zavazuje zajistit servis a případné opravy poruch zařízení v
termínu do 3 pracovních dnů.
4. Poskytovatel neodpovídá uživateli za nepřímé či následné škody, za ušlý zisk
ani za jiné ekonomické ztráty, jež jsou důsledkem poskytování prací a služeb, a
dále neodpovídá za výpadky v poskytování služeb v důsledku vyšší moci.
Poskytovatel dále neodpovídá za závady na jednotné telekomunikační síti, ani za
jejich důsledky.
5. Poskytovatel může dočasně přerušit či omezit poskytování služeb při
nezbytných přestavbách technického zařízení, měření či odstraňování poruch,a
dále na příkaz oprávněných státních orgánů v době mimořádných opatření či
jiného důležitého obecného zájmu. Pokud je to možné, předem uživatele
vyrozumí.
6. Případné omezení, přerušení, změny nebo jiné nepravidelnosti v poskytování
služeb, které budou poskytovateli předem známy, oznámí poskytovatel s
předstihem uživateli písemně nebo jiným vhodným způsobem.
7. Poskytovatel odpovídá za činnost zařízení a technických prostředků pouze na
rozhraní, jež je definováno ve specifikaci služby.
Závazky uživatele:
1.Uživatel se zavazuje, že zařízení nebude bez předchozího písemného
souhlasu poskytovatele kamkoli přemisťovat, a to ani v rámci jedné budovy.
Uživatel zajistí, aby nebylo s těmito zařízeními jakkoli manipulováno, měněny
jejich nastavené parametry apod.
2. Uživatel nedovolí třetím osobám, bez předchozího písemného souhlasu
poskytovatele, využívat zařízení nebo využívat služeb jim poskytovaných.
3. Uživatel se zavazuje učinit taková opatření, která znemožní zneužití
zařízení nebo poskytovaných služeb neoprávněnými osobami. Za důsledky
případného zneužití odpovídá uživatel.
4. Uživatel se zavazuje zajistit učinit poskytovateli veškerou součinnost
potřebnou pro plnění předmětu uzavřené smlouvy. Je-li nutná odborná spolupráce
s dodavatelem koncového zařízení uživatele, pak ji uživatel na požádání
poskytovatele a na své náklady zajistí.
5. Uživatel je povinen hlásit poskytovateli veškeré změny svého právního
postavení včetně změny adres.
6. Uživatel se zavazuje nezneužívat služby k přenosům informací, jež by
poškozovaly zájmy obrany státu a veřejné bezpečnosti nebo byly v rozporu s
jinými zákonnými ustanoveními.
Cena a platební podmínky:
1. Uživatel se zavazuje na základě podpisu smlouvy uhrazovat zálohy ve výši
měsíční ceny včetně DPH na účet poskytovatele a to za každé fakturační období
zpětně počínaje dnem aktivace.
2. Ceny prací, služeb a dodávek jsou smluvními.
3. Poskytovatel si vyhrazuje právo změny struktury a výše poplatků za
poskytované služby. Každá taková změna bude uživateli písemně oznámena.
Uživatel má z toho důvodu právo smlouvu písemně vypovědět ke dni změny
poplatků.
4. Vyúčtování poskytnutých služeb bude provedeno v dohodnutém termínu.
5. Ceny a poplatky za služby účtuje poskytovatel od data aktivace.
6. Úhrada účtované částky uživatelem se považuje z provedenou připsáním
příslušné částky na účet peněžního ústavu poskytovatele, a to nejpozději do 14.
dne ode dne doručení daňového dokladu, přičemž se obecně počítá den doručení
jako 4. kalendářní den od data odeslání daňového dokladu. Je-li uživatel v
prodlení s úhradou účtované částky, přináleží poskytovateli za každý den
prodlení úrok z prodlení ve výši 0,5% z dlužné částky.
7. Je-li uživatel v prodlení s úhradou sjednané částky (zálohy) po období delší
než 1 měsíc, vyhrazuje si poskytovatel právo pozastavit poskytování prací a
služeb až do doby zaplacení pohledávky.
8. Nemůže-li uživatel využívat služeb poskytovatele pro závady, za které sám
neodpovídá, má právo na přiměřenou slevu, trvala-li závada alespoň 3 dni. Sleva
bude uplatněna v následujícím vyúčtování.
9.Průběh upozorňovaní na faktury po splatnosti:
a.1 upomínka o nepřijetí platby v termínu je ZDARMA na mail uvedený na smlouvě
s účastníkem.
b.2 upomínka o nepřijetí platby v termínu je 50kč s DPH doporučeny dopis na
adresu uvedenou na smlouvě s účastníkem.
c.3 upomínka o nepřijetí platby v termínu je 500kč s DPH dopis do vlastních
rukou na adresu uvedenou na smlouvě s účastníkem.
Výpověď smlouvy:
1. Smlouva před uplynutím sjednané doby platnosti na dobu neurčitou může
zaniknout:
a) písemnou dohodou smluvních stran
b) okamžitou výpovědí, poruší-li druhá smluvní strana závažným způsobem své
závazky podle této smlouvy
2. V případě platnosti na dobu neurčitou po uplynutí jednoměsíční výpovědní
lhůty, která začíná plynout prvního dne měsíce následujícího po doručení
písemné výpovědi druhou stranou.
3. Při zániku smlouvy veškeré pohledávky a závazky z této smlouvy plynoucí
vyrovnávají smluvní strany nejpozději do 30 dnů po jejím zániku.
Důvěrnost informací:
1. Smluvní strany považují za důvěrné všechny informace o druhé straně, které
vyplývají z uzavřené smlouvy nebo které se dozvědí v souvislosti s jejím
plněním, a tyto informace nesdělí třetí osobě bez písemného souhlasu druhé
smluvní strany. Závazek mlčenlivosti platí i po zániku smlouvy.
2. Při zvýšených nárocích na důvěrnost, resp. Ochranu přenášených dat,
přesahujících možnosti poskytovatele, je záležitost uživatele učinit na své
straně příslušná opatření k zajištění důvěrnosti (např. instalovat
šifrovací-dešifrovací zařízení ke svým zařízením).
Závěrečná ustanovení:
1. Ani uživatel, ani poskytovatel nejsou oprávněni vystupovat nebo jinak jednat
jménem druhé strany.
2. Smlouva se vyhotovuje ve dvou exemplářích, přičemž každá smluvní strana
obdrží jeden exemplář.
3. Smlouva může být změněna pouze písemnými dodatky.
4. Veškerá komunikace, týkající se smlouvy a plnění předmětu smlouvy, jež může
mít v budoucnu vliv na posuzování způsobu
rozsahu plnění smlouvy, musí být vedena v písemné formě.